Friday 5 April 2013

Tulips







As well as illustrating children books, I love doing patterns for pretty dresses.
It became a part time occupation after I met Dasha (Mrs.Pomeranz) over a year ago.
We started dreaming of a collaboration in which she would design the dresses and I would illustrate the fabrics.
I have no great knowledge in fashion so it's been a very interesting journey so far.
Here are the "Tulips" dresses we did together which will be available to purchase very soon,
if not already, on Etsy and Dawanda.
I can't wait to show you the autumn-winter collection which is even dearer to my heart!
What do you think?
*****
En plus d'illustrer des albums jeunesses, j'ai découvert une passion secrète pour les jolies robes.
Depuis ma rencontre avec Dasha (Mrs.Pomeranz) il y a un peu plus d'un an,
je consacre une partie de mon temps à la création de motifs pour ses collections.
Une collaboration rêvée!
Je connais très peu le milieu de la mode alors c'est tout qu'un apprentissage pour moi.
Voici nos premières robes "tulipes" qui seront en vente bientôt,
si ce n'est pas déja le cas, sur Etsy et Dawanda.
J'ai aussi très hate de vous montrer la collection automne-hiver qui me tient encore plus à coeur!
Qu'en pensez-vous?